28 Eylül 2013 Cumartesi

Merhaba Gökkuşağı


Merhaba kalpleri rengarenk olan, yaşamı her bir renk kadar birbirinden farklı ve canlı olan LGBT dostlarım. Kendimi tanıtmada pek iyi değilimdir, ne derecede tanıtırım bilemiyorum ama yazı yazarken de bir şeyler geçmiyor değil aklımdan.

Ben nam-ı diğer MertMan. 21 yaşında üniversite okuyan bir öğrenciyim. Kendimi daha çok İzmir'e üniversiteye okumak için geldiğimde kabullenmeye başlamış birisiyim. Belki aileden uzaklaşmak, kimselerin tanımadığı ortamdan kaynaklanıyor bu ama yinede bu durum benim birine açılmama gey olduğumu söylemem sebep olamadı. Belkide hiç bir önemi yok bunların ama bilemiyorum işte bahanesi çok.

Lise yıllarım tamamıyla karanlık bir dönem olarak geçti diyebilirim. Şimdi düşünüyorum da "Aman Allahım lise yıllarımda nasıl olur da bir eşcinsel arkadaş edinememişim." diye söylendim içimden. Benim en üzüldüğüm noktalardan birisi saf duyguların kendini bırakıp olgunlaşmaya ilk adımların atıldığı çağlarda hiç eşcinsel arkadaşım yoktu. Zaten birbirimizin desteğine ihtiyacımız olan bir yaşamımız var. İşte böyle bir yaşamda kendimizi kabullenme yaşlarında benim danışacağım dertleşeceğim bir eşcinsel arkadaşım yoktu. Neyse ileride detaylı olarak anlatırım bunları.

İzmir'e gelişimle doğal olarak hayatım değişti diyebilirim. Çünkü İzmir karakterime uyan en güzel şehirdi. (Tabii bu imkanlar çerçevesinde, yoksa İsviçre'de bir şehirde yaşamak hayalim var.) Kendimi o kadar çok rahat hissediyorum ki burada anlatamam. Alsancak'ta, Konak'ta kordonda dolaşırken güneşin kırmızıya bürünüp körfeze yansıması, kıyıya dizilmiş kafeler, bira içen gençler, yemyeşil çimler, çocukların uçurtmaları, o kadar ahenkle uyuyor ki birbirine bunlar insan sıkıntılarını unutuyor bir anlık. Bunların yanında eşcinsel arkadaşımın olmaması büyük bir dert tabii ki. İlk sene eşcinsel arkadaş edinmedim, sadece net üzerinden sohbet ettiğim arkadaşlarım vardı birkaç tane o kadar.(Tabii sevdiğim bir çocuk vardı onuda anlatırım sonraki yazılarımda.) 

Eşcisel bir sosyal ağının açılması hayatımı bir nebze olsun değiştirdi diyebilirim. Aslında yalan söyledim. Bu benim için bir devrimdi neredeyse. Çünkü çok güzel arkadaşlıklar edinmiş ve ilk gey dostlarımla buluşmuştum. Kendimi o kadar rahat hissettim ki anlatamam. Daha önce edindiğim dostluklardan çok farklı bir dostluktu bunlar. Tanıdığım insanlar o kadar değiştirdi ki eşcinsellik hakkındaki düşüncelerimi," ne kadar da bilgisizmişim, ne kadar da korkuyormuşum bu kadar " diye düşünmeme sebep olmuşlardı.

Konuşulacak, yazılacak o kadar çok şey var ki bunların hepsini ilk yazımda yazamam. Çünkü bu ilk yazı daha ne olabilir ki yani. Umarım daha çok yazı yazıp kendi düşüncelerimi daha çok tanıtma fırsatı bulurum sizlere. Umarım beni de alırsınız aranıza :))

Not: Blog yazmamı söyleyen Kaan Arer'e çok teşekkür ediyorum. Israr etmesine rağmen yazmaya bir türlü başlayamamıştım. Geç olsa da artık yazıyorum.

17 yorum:

  1. Merhaba!!
    Lise yılları kimin aydınlıkki :D Eşcinsel arkadaş edinmek mesele değilde önemli olan düzgün bir eşcinsel olması diye düşünüyorum :D Ne iyi ettin de blog açtın! İnsan cidden içini döküp rahatlıyor buralarda.

    YanıtlaSil
  2. bir de bazı şeylerle yüzleşmeye başlayınca, camın arkasında kalmış dışarı kaçmak isteyen sinekler gibi salak bir şey oluyor bazen :D yazımı okuduğun için teşekkür ederim gerçekten yazmak çok güzel oluyormuş :D

    YanıtlaSil
  3. Eve gidip bilgisayardan bakmak icin dayanamadim bildigin mobilden kurcaladim blogunu hayirlisi olsun canim artik bulusmalarda bligsever degil blogger kimliginle bulunacaksin :))

    kalemin daim olsun hep yaz emi Hosss geldiiinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah dayanamayacağını biliyordum :D okuduğun içn çok teşekkür ederim. Hoş bulduk ve benim izleyeceğim yollarda sana ihtiyacım olacak. Benim, zor anlarımda yardımıma yetişen iyilik meleğim ol :D

      Sil
    2. ooyyy oyyy oyyyy nasıl da beni biliyorsun :)) lafı olmaz biliyorsun her daim meleeen olurum :P

      Sil
  4. Her yeni bloggerın yolu illa ki Kaan'la kesişiyor hehehehihih :) ay benim de lise yıllarım karanlık sayılır, hatırlattın bana bununla ilgili yazılar yazacağım :D

    Bir de; hoşgeldin. Blog yazmak kesinlikle ücretsiz bir terapi gibi. Bir de çok tıklanırsan ooooh? Maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Kaan bizim hem arkadaşımız hem dostumuz hem psikoloji danışmanımız hem de her şeyimiz :D Merak beklerim lise yıllarını yazacaksan. Fazlaca takılacağım gibi Miss Tiffany :D

    YanıtlaSil
  6. Böyle ilk yazılarda ismimin geçmesi egomu okşuyor ama önemli olan türk gey cemiyetine yapacağımız katkılar diyerekten politikaya geçişleri sinyallerini verirmişim hahahhaa


    bebeğim çok sevindim yaaa, biraz geç geldim, okudum ama ben sana tık getiririm sen meraklanma hehehe

    hadi öpüldün ve ikinci yazını bekliyoruzzz

    dipnot: yorum ayarlarından kelime doğrulama şeysini kaldır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için teşeşkkür ederim kaancım :D sen bizim için değerlisin. bu doğrulama şeysini de hallettim sanırım :D

      Sil
  7. Mertmaaan <3 <3 hoş geldin aramıza diyemeyecek kadar yeniyim ama bloğum büyüdüğünde inşallah hoş geldin diycem ama o zamana kadar zaten hoşgelmişlik bi durum kalmayacak ama... Uuf çok uzattım. Kısaca "hoşgeldin mertman <3"

    YanıtlaSil
  8. hoş bulduk bal oğlan <3 sizinle yeniden hep beraber olmak çok güzel :D

    YanıtlaSil
  9. hoşgelişler ola liseli mertman paşa:)

    YanıtlaSil
  10. Blog dünyasına hosgeldin sonraki yazılarını da okudum güzel bir blog olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil